Кошик
2503 відгуків
Самовивіз після узгодження

ЗіП-ПРО - Запчастини та аксессуари до побутової техніки

+380 (67) 325-54-52
9.00-17.00
+380 (99) 073-52-59
9.00-17.00
+380 (63) 189-20-80
9.00-17.00

Як встановити нові підшипники на пральну машину

Як встановити нові підшипники на пральну машину

Те, що підшипник пральної машини вже зносився і незабаром зажадає заміни уважний господар може помітити задовго до критичного моменту. Для нормальної роботи приладу та збереження інших важливих деталей і агрегатів заміна підшипника необхідна в максимально короткі терміни.

Підготовка

Завчасно підготуйте необхідні запасні частини та інструменти.

Вам знадобляться:

  • Ріжкові і торцеві ключі – бажано весь набір.
  • Плоскогубці.
  • Шпилька чи стрижень з металу товщиною 8-10 мм.
  • Два типи викрутки: плоска і хрестова.
  • Клей - герметик.
  • Гідрофобна мастило (мастило з водовідштовхувальними властивостями).
  • Щоб було простіше збирати пральну машину радимо підготувати фотоапарат. Фотографуйте всі етапи розбирання.

Якщо можливо заздалегідь придбайте сальник і підшипники. У разі труднощів з попередніми підбором потрібних деталей, спершу розберіть машинку і бак, вийміть їх, і вже за зразком здійснюйте пошук потрібних деталей. Досвідченим продавцям досить назвати підшипник, який буде видно, якщо зняти шків.

При підборі можна також керуватися нашої статті: "Підшипники для пральної машини"

За допомогою служби доставки Нова Пошта, наш інтернет-магазин запчастин для побутової техніки може доставити ваше замовлення вже на наступний день, а досвідчені співробітники допоможуть підібрати необхідний комплект для заміни.

Важливо! Віддавайте перевагу якісним деталей, не намагайтеся заощадити. Заміна підшипників, це якраз той випадок, коли скупий платить двічі.

Процес розбирання

 

Послідовність робіт наступна: (не лінуйтеся робити фото кожного етапу розбирання)

1. Зніміть кришку СМА, яка прикріплена двома саморізами з задньої частини корпусу. Трохи посуньте кришку назад, як показано на малюнку і підніміть вгору.

2. Зніміть також ще дві панелі: верхню і нижню. Панель управління може бути знята лише після видалення порошкоприемника. Для його зняття, висуньте його до кінця і натисніть на кнопку по центру, підтягуючи приймач до себе. Приладова панель закріплена гвинтами (їх розміщення залежить від моделі машини). Під нею ви виявите плату управління – від неї йде пучок проводів. Від'єднайте їх всі, попередньо знявши на фото або позначивши маркером контакти. Нижня панель кріпиться на засувках і знімається за допомогою тонкої викрутки.

 

3. Зніміть манжету люка. Гума кріпиться до корпусу хомутом, як зазначено на фото і підніміть його плоскою викруткою, щоб зняти. Звільнилася частина манжети заправте всередину корпусу.

 

4. Зніміть фронтальну частину корпусу, викрутивши гвинти. Обережно зніміть панель.

 

5. Від'єднайте провід замка дверцят і відкладіть панель в бік.

6. Від'єднайте інші деталі:

  • від'єднайте дроти від заливного клапана,
  • від'єднайте патрубки, попередньо розтиснувши хомути,
  • зніміть корпус порошкоприемника в зборі з клапаном, скрутивши болти.

 

7. Акуратно сдерніте зливний патрубок, послабивши хомут. У деяких моделях машин доступ до патрубка забезпечується через дно і, ймовірно, доведеться покласти СМА на бік.

 

8. Від'єднайте проводку від ТЕНа

 

9. Вимкніть двигун.

 

10. Сливою насос також можна зняти, у випадку, якщо він буде вам заважати. Зробити це нескладно.

 

11. Зніміть противаги (великий і маленький «камінь» у верхній і нижній частині бака). У різних машинках вони можуть розташовуватись по різному і спереду і ззаду бака.

 

12. Зніміть патрубок пресостату (датчик рівня води в баці).

 

13. Від'єднайте демпфери (амортизатори), викрутивши або вибивши кріплення.

 

 

14. Зніміть бак з підвісів. Він не дуже важкий, тим не менш знімати одному незручно тому, що він достатньо громіздкий, і якщо є можливість, краще попросити про допомогу.

 

 

15.Відкрутіть амортизатори і двигун (якщо ви раніше його не зняли) залишилися на баку.

 

 

Розбирання або розпил бака

Доступ до підшипників можна отримати тільки розібравши бак. Якщо розбірний бак і його половинки скріплені болтами або засувками, то проблем із заміною виникнути не повинно. У разі ж якщо він нерозбірними, доведеться її розпилювати.

В такому випадку заздалегідь просвердлите отвори, через які ви потім будете скріплювати бак. Для склеювання бака знадобиться хороший водостійкий клей. Розпил можна проводити звичайною ножівкою по металу. Будьте вкрай обережними - пропіл намагайтеся робити строго по центру шва.

Розділивши бак на дві частини, не полінуйтеся почистити його від сміття, його там буває дуже багато.

 

Далі слідуйте інструкції:

  • Зніміть шків - викрутити болт, утримує його і зніміть з осі вала хрестовини). Для зручності, дерев'яною планкою застопорить шків (можна використовувати ручку молотка), якщо болт не відкручується, обробіть його WD-40.

 

  • Від'єднайте барабан. Якщо акуратно вийняти його не виходить, візьміть молоток і злегка ударяйте по валу. Якщо вал не рухається з місця - викрутіть заводський болт, вкрутіть будь-який інший відповідний, який після деформації можна буде викинути.

 

  • Огляньте мідну втулку і вал хрестовини. Якщо ви довго не звертали уваги на необхідність ремонту, то швидше за все буде потрібно заміна і хрестовини. Придатність вала перевіряється наявністю на ньому виробітку. Добре протріть і надіньте на вал нові підшипники і сальник (сальник на мідну втулку) - якщо буде люфт, то хрестовина підлягає заміні.

 

  • На втулці не повинно бути вироблення або канавок. Якщо пошкоджень дуже багато, буде правильніше замінити втулку на нову, так як з-під неї зможе просочуватися вода. Питання тільки в тому, що її непросто знайти.

 

 

Процес заміни підшипників пральної машини

Зрозуміло, що для початку потрібно витягти несправні деталі.

1. Використовуючи плоску викрутку, дістаньте сальник

2. З допомогою стрижня або шпильки (виколотки) і невеликого молотка, вибийте підшипники. Выколотку потрібно кожен раз переставляти на інше місце.

Важливо! Намагайтеся ударяти по зовнішньої частини підшипника, якщо виб'єте внутрішню обойму, то зовнішню буде видалити проблематично.

Так як підшипників два, великий вибивається зовні, маленький – зсередини. В дуже запущених випадках доводиться використовувати газовий пальник для нагрівання застрягли деталей і жорстко вибивати підшипники, руйнуючи їх.

 

Щоб не пошкодити бак при вибиванні, упріть його в коліно.

 

Після вилучення всіх деталей, очистіть посадочні місця і задню частину бака.

1. Розпакуйте підготовлений комплект підшипників і сальник.

2. Встановіть спочатку маленький, потім великий підшипник. Забивати треба так само, як і вибивали – легкими ударами в різні місця. Процес потрібно проводити до того моменту, коли почується характерний дзвін – він підкаже, що підшипник надійно «сів».

 

 

 

4. Набийте сальник гідрофобної мастилом (звертаємо увагу - мастило потрібно набивати тільки у внутрішній жолобок сальника - в інші місця сальника наносити мастило просто немає сенсу) і встановіть його в посадочне місце в баку. Якщо з якихось причин не вдається зробити це легко, його теж можна дуже акуратно забити легкими постукуваннями.

 

Збірка

По можливості, замінити ущільнювач (якщо бак розбірний) або ретельно промажте шви приготованим герметиком, стягніть половинки бака болтами.

Збірка йде у зворотному порядку:

  • Збірка бака і його установка.
  • Приєднання всіх деталей, підключення проводів і фішок.
  • Установка панелей і кришок.
  • Підключення до комунікацій.
  • Тестова прання.*

Якщо ви зробили фотографії або зняли відеозапис процесу розбирання, це вам допоможе зібрати все, як було.

 

* звертаємо увагу на цей момент - якщо у вас нерозбірної бак, то для висихання герметика необхідно буде вказана виробником це дуже важливо. У своїй майстерні після складання бака ми витримуємо його добу, і після цього на протязі 3-5 годин робимо тестову "замочку", не встановлюючи бак в машинку.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner