Кошик
2564 відгуків
Самовивіз після узгодження

ЗіП-ПРО - Запчастини та аксессуари до побутової техніки

+380 (67) 325-54-52
9.00-17.00
+380 (99) 073-52-59
9.00-17.00
+380 (63) 189-20-80
9.00-17.00

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Якщо після доставки та огляду товару Ви його отримали і оплатили, це означає, що Ви підтвердили якість самого товару та пакування, цілісність і відповідність товару характеристикам і якості — відповідно, не маєте претензій, і товар повністю відповідає Вашим потребам, уявленням і очікуванням. У цьому разі повернути або обміняти товар можливо в 14 днів у рамках регламенту Закону України про права споживача. Зверніть увагу — за законом України не всі групи товарів підлягають поверненню або обміну. Докладніше про це можна дізнатися, познайомившись із регламентом Закону про "Права споживача". Якщо під час огляду товару під час його отримання буде встановлено, що товар має дефекти або ушкодження з вин-підвезувача та неправильного транспортування, будь ласка, ВІДМОВТЕСЬ від отримання товару. У такому разі необхідно скласти з представником поштового сервісу акт про дефект товару та зв'язатися з нами для подальшого розв'язання ситуації. Дані відправнику можна знайти в етикетці ТТН (товарно-транспортній накладній). У цьому разі можлива заміна товару, скасування покупки та повернення оплати за виконану купівлю (якщо товар був оплачений попередньо одним із онлайн-способів), після документального підтвердження компанією "Нова Пошта" про пошкодження товару перевізником. ВСІ ситуації та питання пов'язані з поверненням або обміном товару будуть розв'язуватися інтернет-магазином у термін від 1 до 4 робочих днів із дня звернення (не включаючи вихідні, суботу та неділю). Будь ласка, майте це на увазі. Всі операційні питання вимагають часу та взаємодії різних пов'язаних сервісів і працівників. ВАЖЛИВО! - Ви можете відмовитися від товару в будь-який час до його отримання, у тому разі, якщо придбаний Вами товар не замовлявся спеціально для вас (під замовлення) Інтернет-магазин "ЗіП-Про" виконує діяльність у межах чинного законодавства України Будь-які непередбачені, спірні або неприємні ситуації, ми просимо розв'язувати в межах законодавства України, зберігаючи взаємну повагу, терпіння, порядність і ділову етику. Ми завжди відкриті до обміну думками, всією душею хочеться допомогти в складній ситуації найкращим способом; цього ж ми очікуємо і від покупців магазину "ЗіП-Про" Способи вирішення спірних ситуацій, що порушують законні права та методи взаємодії цивілізованих людей у суспільстві, не можуть бути основою і правилом для керівництва в ділових відносинах, що здійснюються онлайн або офлайн способами з покупцями

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner