Як правильно встановити сальник пральної машини

Роль сальника в конструкції СМА
Пристрій пральної машини організовано складним чином, в якому необхідно забезпечити нормальне взаємодія між рухомими деталями і статичними. Причому необхідно врахувати присутність такого агресора, як вода. Належна рухливість реалізована і забезпечена підшипниковий вузлом, нормальна робота якого передбачає відсутність води. Захист підшипників від негативного впливу води і забезпечує сальник. Ця деталь повинна надійно перекрити всі отвори і щілини, через які може потрапити вода.
Якщо виключити це гумове кільце, то з підшипників швидко вымоется мастило, почнеться підвищене тертя і швидкий знос і корозія сталі. У запущених випадках - коли з ладу вийшли не тільки підшипники, але і вал хрестовини, іноді має сенс придбати нову техніку, а не вкладатися в ремонт старої.
Як правильно визначити проблему?
Як би не намагався виробник, з часом мильна вода (а з курсу шкільної хімії ми пам'ятаємо, що це вже лужний розчин) потрапляє на рухомі елементи. Під впливом цих розчинів сальник зсихається, втрачає еластичність і приходить в непридатність. Зрозуміти, що потрібна заміна деталей, можна по сильному скрежету, вібрації, нехарактерно голосних звуків під час прання.
Ось основні ознаки:
- При погойдуванні барабана утворюється люфт (простір між баком). Також обертання відбуваються неоднорідне.
- На останній стадії барабан зовсім не обертається, втулка зруйнована.
- Машина сильно стукає і вібрує на віджиманні.
При перших же симптомах беріться за огляд і ремонт. Це допоможе уникнути додаткових витрат, особливо на останніх стадіях, коли зруйновані не тільки рушійні частини, але і вал барабана.
Демонтаж і установка сальника
Перш ніж замінити деталь, доведеться розібрати корпус СМА практично повністю. Не поспішайте відразу купувати змінний елемент. Краще демонтуйте старий ущільнювач і погляньте на зазначені там букви і цифри, адже для моделей LG, «Бош» та інших марок розміри можуть відрізнятися. А ще краще — відправитися з сальником у магазин і підібрати аналог.
Хід роботи:
- Вимкніть техніку від мережі, перекрийте впускний вентиль подачі води.
- Відсуньте машину від стіни.
- Приберіть цокольну панель. Підставте ємність, дістаньте фільтр і дочекайтеся зливу води, що залишилася.
- Викрутити два гвинти ззаду. Посуньте і зніміть верхню кришку.
- Скрутіть болти по периметру задній панелі, зніміть її.
- Прокручуючи шків, зніміть приводний ремінь.
- Розтисніть хомути і приберіть проводку, яка закріплена на баку.
- Вимкніть контакти від Тена, скрутіть центральну гайку і продавіть болт всередину. Дістаньте нагрівач. Демонтаж Тена не обов'язковий, але все ж краще підстрахуватися, щоб не пошкодити елемент.
- Вимкніть контакти мотора, викрутіть кріпильні болти, дістаньте двигун з корпусу.
- Послабте хомути, зніміть патрубок з посадкового місця бака.
- Якщо ззаду конструкцію більше нічого не тримає, перейдіть до лицьової частини.
- Дістаньте лоток для порошку, притиснувши засувку в центрі.
- Викрутіть саморізи, що кріплять головну панель, відіжміть засувки і приберіть її наверх.
- Відкрийте дверцята, відігніть ущільнювач люка. Хомут зніміть з місця.
- Заправте ущільнювач всередину. Відкрутіть два кріплення замку.
- Запустіть руку за корпус, від'єднайте дроти від блокування.
- Скрутіть залишилися саморізи і зніміть передню кришку.
- Перейдіть до верхньої частини. Від'єднайте шланги від бункера-порошкоприемника, дістаньте його.
- Вимкніть проводку і шланг датчика рівня, а також забірного клапана. Демонтуйте противаги. Переконайтеся, що зверху до баку нічого не кріпиться.
- Поверніться до нижньої частини, від'єднайте амортизатори. Підніміть бак, знімаючи з пружин, дістаньте з корпусу.
За допомогою гайкового ключа відкрутіть головний болт і демонтуйте шків. Розділіть дві частини бака, викрутивши саморізи по периметру.
В центральному отворі ви побачите чорне кільце. Щоб зняти, піддягніть його викруткою і дістаньте з гнізда.
Яким боком ставити сальник? Подивіться на заводські позначення. Якщо нічого немає, тоді прикладайте кільце так, щоб воно найбільш герметично закривав всю поверхню підшипника. Попередньо обов'язково нанесіть захисну мастило.
Яка мастило використовувати для сальника пральної машини?
Щоб продовжити термін експлуатації деталей, які щодня піддається обертанню і тертя, важливо використати якісну мастило. Ось якими властивостями повинна володіти засіб:
- Вологостійкістю. Деталі машини постійно контактують з водою, тому мастило повинна бути стійка до вологи.
- Термостійкістю. Постійне тертя призводить до нагрівання, отже, засіб повинен бути стійким до високих температур.
- Хорошим складом без агресивних добавок, які можуть зруйнувати гуму.
- Щільною консистенцією, добре покриває поверхню.
Ось кілька виробників відповідних матеріалів:
- HYDRA-2. Засіб у шприці зручно використовувати. Витримує експлуатацію при температурі від -18 °С до +190 °С. Має вологостійкими властивостями.
- SKL EBI. Водонепроникна і термостійка паста витримує до +140 °С. Невеликий тюбик дозволяє зручно видавлювати вміст прямо на деталь.
- SKL EBI398. Густа речовина з щільною водовідштовхувальним текстурою не містить агресивних добавок. Допустимо використовувати при температурі від -30 °С до +120 °С.
Тепер ви знаєте, як ставити сальник на пральну машину. Не забувайте, що якісно встановлений сальник подовжує термін експлуатації підшипників. Зрештою і сама техніка прослужить вам довше. Щоб уникнути передчасного зносу деталей, не перевантажуйте барабан білизною і встановлюйте СМА по рівню.
- Як швидко перевірити на справність магнетронЦя стаття не є технічною, а призначена для простої і швидкої перевірки магнетрона СВЧ, як старого на справність нового, так і при покупці. Ця стаття є частиною статті про несправності СВЧ, де описані інші проблеми.Як швидко перевірити на справність магнетрон
- Часті несправності СВЧ печейЩо робити якщо мікрохвильова піч не працює або працює, але не так як раніше. Якщо техніка ще на гарантії, то відповідь однозначна - треба віднести в сервісний центрЧасті несправності СВЧ печей